Аналіз правил етикету електронного спілкування

 - Завдання №5, с 22


ПРИВІТ! МЕНІ ПОТРІБНО ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕН-

НЯ ПРО ІСТОРІЮ УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА. ТИ ХВАЛИВСЯ 
КОЗАКАМИ З ТВОГО РОДУ. НАПИШИ МЕНІ ЇХ ІСТОРІЮ. 
НАДСИЛАЮ ТОБІ ТРИ ФОТОГРАФІЇ – ПОДИВИСЯ, ДЕ Я ВІД-
ПОЧИВАВ. БУВАЙ!
 На мою думку в листі, який поданий в підручнику пропущенно головні правила етикету листування,а саме:
•  текст листа потрібно починати з привітання і завершувати підписом;


• якщо ви звертаєтеся до людини, з якою ви особисто не знайомі, назвіть себе;



• не забудьте вжити слова будь ласка, якщо звертаєтеся до кого-небудь 

із проханням;


• подякуйте, якщо хтось вам хтось допомогає;



• намагайтеся уникати фраз, що 

можуть спричинити конфлікт;
• не надсилайте в листах неперевірених даних;


• намагайтеся не припускатися граматичних помилок.



-Завдання № 7,с22

Добрий день, невідомий друже! До мене випадково потрапив
твій лист з розповіддю про можливість поїздки на відпочинок до 
моря. Мене звуть Іванов Сергій. Я живу в Харкові, навчаюся в 7-му 
класі школи No 1024, мені 13 років. Я дуже хочу поїхати на море. 
Гроші для оплати я знайду – мій батько працює начальником відді-
лення банку «Новобанк», у нього висока зарплатня. Готовий зустрі-
тися з тобою особисто та обговорити деталі поїздки. До зустрічі!

 Я вважаю, що в другому листі було занадто багато особистої інформації, а саме
-Гроші для оплати я знайду – мій батько працює начальником відді-
лення банку «Новобанк»,
-Я живу в Харкові, навчаюся в 7-му 
класі школи No 1024, мені 13 років. Я дуже хочу поїхати на море. 
• ніколи не наводьте в листах приватні дані про себе та свою родину,

 особисто не знайомим  співбесідника;
-Готовий зустрітися з тобою особисто та обговорити деталі поїздки. 
• ніколи не погоджуйтеся на особисту зустріч з особами, які знайомі
вам тільки з електронного листування, – вони можуть виявитися не 
тими, за кого себе видавали;
Висновок:
Пам*ятайте про головні правила етикету листування,не розповідайте незнайомим людям відомості про особисте життя, та приватні дані. Ніколи не давайте згоду на знайомство, та зустріч з незнайомими, не відкривайте незрозумілі смс повідомлення. 
Пам*ятайте про всі ці правила які наведені вище, тільки тоді ви будете правильно листуватись і не будете мати неприємності!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Загрози в Інтернеті. Безпечне зберігання даних.

Основи інформаційної безпеки. Захист даних